به گزارش بازی دراز،
نساء هاشمی با اشاره به برقراری بیش از 10 هزار تماس در سال جاری با سامانه 137 شهرداری کرمانشاه گفت: از مجموع این تعداد تماس، ۴۲ درصد آن مربوط به مشکلات خدمات شهری، ۳۷ درصد در خصوص مسائل فنی و عمرانی و ۲۱ درصد در خصوص سایر حوزههای شهری بوده است.
وی یادآور شد: بیشترین تماسها در خصوص مشکلات مناطق پنج، هفت و سه شهرداری کرمانشاه بوده است.
هاشمی با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه افزود: شهروندان کرمانشاهی به صورت شبانهروزی میتوانند برای طرح مشکلات حوزه شهری با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: در ساعات اداری اپراتورها مسئولیت پاسخگویی به تماسها را برعهده دارند و بعد از این ساعت همه تماسها ضبط شده و در روز بعد به صورت کامل بررسی میشود.
مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه یادآور شد: در روزهای خاص مانند روزهای بارانی که ممکن است شهروندان با مشکلات بیشتری مواجه شوند، پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته توسط اُپراتورها صورت میگیرد.
هاشمی در ادامه در خصوص نحوه پیگیری گزارشات مردمی، گفت: بلافاصله بعد از تماس شهروندان کُدپیگیری برای آنها ارسال میشود که میتوانند از طریق تماس مجدد و اعلام آن کُد نسبت به وضعیت رسیدگی به شکایت خود مطلع شوند.
وی ادامه داد: همچنین مجموعه بازخوردسنجی سامانه ۱۳۷، وظیفه پیگیری شکایت مطرح شده و اعلام نتیجه به شهروندان را بر عهده دارد.
وی افزود: در صورت وجود مغایرت در نتیجه اعلامی از سوی منطقه و شهروندان، کمیته بازرسی متشکل از نماینده اداره بازرسی، نماینده خدمات شهری و نماینده سامانه ۱۳۷ جهت بازدید میدانی و نهایی سازی نتیجه به محل اعزام خواهد شد.
هاشمی در پایان از سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه مسئولیت پیگیری و رفع مشکل شهروندان برعهده شهرداری مناطق است، بیشترین سطح همکاری در بین مناطق با سامانه ۱۳۷ را مناطق پنج، چهار و هفت دارند.